Wie is de Mol (6)

Na twee uitgesproken meldingen: “Sebastiaan is de Mol”, is Sebas de afvaller…

Het brengt een hoop duidelijkheid, maar het is wel jammer. Chapeau voor de programmamakers, dat wel!

Anniek is dus de Mol. Collega km had gelijk ;). Ik zat al sinds aflevering 2 op Anniek, maar was overtuigd geraakt van Sebastiaan als Mol. Niet dus. Wel leuk van een blog is dat je gewoon kunt teruglezen wat je op een bepaald moment dacht, je kunt er dus niet omheen! Ik kan dus nu ook niet verzinnen dat ik toch twijfelde over Sebas. Nee, ik was overtuigd!

Ik zal nu niemand meer elemineren, hoewel alleen Anniek in mijn ogen nog verdacht is. De Mol:

1. Anniek (95%)

2. Rick (4,9%)

3. Jon (0,1%)

4. Vivienne (0%)

5. Dennis (0%)

2 Reacties op “Wie is de Mol (6)

  1. Ook gewoon in percentages in 1 decimaal achter de komma. *Diepe buiging*

  2. Onzekerheid ongeveer 10% 😉

    Gelukkig geven resultaten uit het verleden geen garanties voor de toekomst, want met de sebas-mispoes is mijn gemiddelde onzekerheid nu 100%